1. Serwis i akcesoria
  2. Toyota eCare

TOYOTA eCARE

Cyfrowy opiekun Twojego auta

Pełen spokój w podróży.
eCare dba o Twój samochód.

Czy nie byłoby świetnie, gdybyśmy zawsze wiedzieli, co dzieje się z naszym autem? 
Dzięki funkcji eCare, jeśli cokolwiek wymagać będzie uwagi, w aplikacji MyToyota dostaniemy powiadomienie, co dzieje się z samochodem. Równolegle informacja trafi do Autoryzowanego Serwisu Toyoty, który będzie mógł podjąć stosowne działania, aby nam pomóc.

Jak działa eCare?

W razie wystąpienia zdarzenia wymagającego uwagi, system eCare zdalnie wysyła powiadomienie do Kierowcy, a jednocześnie do wybranego przez niego Autoryzowanego Dilera Toyoty.

Dzięki eCare serwis Toyoty może proaktywnie skontaktować się z Kierowcą i udzielić mu pomocy.

Aby aktywować funkcję eCare w aplikacji MyToyota należy zaznaczyć odpowiednie kontrolki (patrz poniżej), oraz wyrazić zgodę na kontakt marketingowy, zarówno w aplikacji MyToyota jak i osobiście - w wybranym Autoryzowanym Serwisie Toyoty.
Pobierz aplikację MyToyota Zaloguj się do MyToyota

Jakie są korzyści z aktywnej usługi eCare?

• Korzystasz ze pomocy wirtualnego asystenta
• W przypadku usterki, serwis Toyoty szybciej skontaktuje się z Kierowcą
• Możliwa będzie wstępna diagnostyka auta, przed przyjazdem do ASO
• Usługa eCare pomoże w wyjaśnieniu, co znaczy otrzymany komunikat
• System eCare przypomni o ważnych datach, np. o konieczności wymiany oleju
• eCare zwiększa poczucie komfortu i bezpieczeństwa
Pobierz aplikację MyToyota Zaloguj się do MyToyota

Jak aktywować usługę eCare?

Aktywacji należy dokonać  bezpośrednio w aplikacji MyToyota:

Funkcję eCare aktywujesz w ustawieniach aplikacji MyToyota, w sekcji Kontrolki. Wystarczy, że włączysz alerty dotyczące usterek i obsługi.

Pamiętaj o udzieleniu odpowiednich zgód marketingowych, (zarówno w aplikacji  jak i u Autoryzowanego Dilera Toyoty ) aby wybrany serwis  Toyoty mógł się z Tobą kontaktować.  

Z usługi eCare mogą korzystać wybrane  wersje modeli Toyoty. Ich liczba systematycznie rośnie.

Sprawdź w aplikacji MyToyota,  oraz u Twojego Dilera Toyoty, czy Twoja Toyota może korzystać  z usługi eCare. Instalacja aplikacji jest darmowa, a jej instalacja trwa tylko chwilę.   

Pobierz aplikację MyToyota Zaloguj się do MyToyota

Często zadawane pytania

Z usługi eCare mogą korzystać wybrane  wersje modeli Toyoty. Ich liczba systematycznie rośnie.

 

Sprawdź w aplikacji MyToyota,  oraz u Twojego Dilera Toyoty, czy Twoja Toyota może korzystać  z usługi eCare. Instalacja aplikacji jest darmowa, a jej instalacja trwa tylko chwilę.   

Usługa  eCare jest bezpłatna przez 10 lat licząc od daty rozpoczęcia gwarancji fabrycznej Toyoty.

Tak, funkcję eCare możesz w każdej chwili włączyć i wyłączyć w aplikacji MyToyota.
  • Pobierz aplikację MyToyota i odkryj świat lepszych połączeń.

    app store

    google play store

* Dotyczy wersji modeli wyposażonych w funkcjonalność eCare. Ich liczba systematycznie rośnie.